Sveže

Startup.Design 2.0 - Oblikuj svoje podjetje, ustvari svoje sanje

Izvaja: Gregor Žavcer

16.09.2013

Odprte so prijave na zadnje predavanje!

Zaradi izjemnega zanimanja vnovič pripravljamo Startup.Design, sklop predavanj in delavnic za vse kreativce, ki bi se radi podali na samostojno pot in razvili nov izdelek ali storitev. Delavnice bodo potekale v Startup šoli Hekovnik vsak ponedeljek, od 16h do 21h, s pričetkom 26. avgusta. Za pokušino si oglejte video. Vabljeni k prijavam!

Program Startup.Design bo na praktičen in zgoščen način predstavil celoten proces od razvoja ideje do vstopa na trg in nagovor potencialnih vlagateljev. Na delavnicah se bomo tako spoznali z vodilnimi dobrimi praksami in temeljnimi orodji, primernimi za startupe, ter pridobili pregled nad procesom razvoja poslovne ideje. Skozi delavnice bomo prav tako spoznali, kako z minimalnimi razviti poslovno idejo, pridobiti partnerje, kakor tudi financiranje.

Zaželena je stalna udeležba, saj se bomo le tako lahko čim bolj približali zastavljenemu cilju. Udeleženci ne potrebujete nobenega predznanja, le pozitivno energijo in željo po ustvarjanju.

Termin delavnic: vsak ponedeljek od 16h do 21h, začetek 26.8.2013.
Lokacija: Startup šola Hekovnik, Teslova 30, v kletnih prostorih.


Program:

1. Pozdravljen, svet! (26.8.2013)
Kaj je startup? Kaj so glavni trendi? Kaj je poslovni model in kako ga razvijemo? Kako prepoznati tip trga, na katerega se podajamo? Kako ustvarjamo vrednost in komu le-to ponujamo? Kaj so naše ključne aktivnosti, sredstva in kateri partnerji so ključni? Udeleženci predavanja bodo dobili razumevanje ključnih pojmov in spoznali temeljna orodja in tudi pregled procesa razvoja poslovne ideje in prvega testiranja na trgu. Cilj delavnice je identificirati tip trga, pripraviti prvi osnutek poslovnega modela in razviti prve delovne hipoteze, ki jih lahko preizkusimo na trgu.

Ključne besede in vsebine: startup, business model, social-local-mobile, business model canvas, lean startup, customer development, value proposition, freemium, peer-to-peer marketplaces, sharing economy

2. Kakšna je tvoja zgodba? (2.9.2013)
Povej mi svojo zgodbo in povem ti, kdo si. Zgodba izdelka, storitve oz. blagovne znamke je vse bolj pomembna, še posebej v “prenaseljenih” panogah, istočasno pa je lahko ključna konkurenčna prednost. V okviru predavanja bodo predstavljena znanja s področja ustvarjanja blagovne znamke in možnosti trženja. Na delavnici se bomo naučili identificirati tržne segmente in oblikovati avtentično in edinstveno blagovno znamko, posvetili se bomo predstavitvi podjetniške ideje za potencialne vlagatelje.

Ključne besede: storytelling, personas, value proposition canvas, brand development, pitch, content marketing, inbound marketing

3. Vitki in atraktivni na prvi zmenek s trgom (9.9.2013)
Prihranite čas, prihranite denar in vstopite na trg z najmanjšim obsegom izdelka ali storitve, ki omogočata nagovor prve potencialne uporabnike in pridobitev pomembnih ugotovitve za nadaljnji razvoj. Predavanje bo združilo znanja prejšnjih predavanj in poglobilo razumevanje metodologije ustvarjanja potrošnika. Poudarek bo na procesu razvijanja izdelka in definiranju prve verzije t.i. minimalnega izdelka, ki istočasno zagotavlja časovno kot tudi stroškovno učinkovitost. V okviru delavnice bodo udeleženci spoznali, kako s povratno informacijo trga ugotavljamo ustreznost postavljenih poslovnih hipotez.

Ključne besede: lean startup, minimum viable product (mvp), validated learning, build-measure-learn loop, four steps to epiphany, customer discovery, customer validation, funnel, viral loop, metrics, vanity metrics

4. V hrabri, novi svet (16.9.2013)
Zaključno predavanje in delavnica bosta namenjena spoznavanju različnih možnosti rasti in zbiranja sredstev za nadaljni razvoj – od uporabe “crowdfunding” rešitev, kot je Kickstarter.com in vključitve v inkubatorske programe do nagovora potencialnih investitorjev.

Ključne besede: metrics, pivot, bootstrapping, startup incubator, crowdfunding, Kickstarter, venture capital (VC)

Kapaciteta: največ 20 udeležencev
V primeru preveč prijavljenih se bo poslušatelje izbiralo glede na opis poslovne ideje. Prednost bodo imeli tisti, ki že imajo projekte v razvoju.

Način in rok prijave:
Na delavnico se je potrebno prijaviti. Prijave sprejemamo do 20. avgusta.
Izpolnjeno prijavnico pošljite po elektronski pošti na naslov: info@roglab.si
Izpolnjena prijavnica velja kot kotizacija. Odjava je možna pismeno 24 ur pred prvo delavnico, v nasprotnem primeru vam kotizacijo vseeno zaračunamo.

Cena:
Delavnica je subvencionirana, vendar pa vam RogLab zaračuna materialne stroške.
Cena vseh delavnic: 30 EUR
Cena posamezne delavnice: 10 EUR

Za programske partnerje RogLaba (ki so obenem mentorji) in za brezposelne osebe je udeležba brezplačna. Strošek kotizacije poravnate vnaprej na prvi delavnici.

Izobraževanje poteka v sodelovanju RogLaba, Regionalnega centra kreativne ekonomije, ki deluje v okviru Regionalne razvojne agencije Ljubljanske urbane regije, in Startup šole Hekovnik.

Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov za obdobje 2007–13,  razvojne prioritete razvoj regij, prednostne usmeritve regionalni razvojni programi.